Ga naar inhoud

Scythe Kaze Master of Scythe Kaze server ?

Aanbevolen berichten

Hey

Ik zou dus graag een fancontroller kopen, maar ik weet niet goed welke. Ik heb al vernomen op het forum dat de Scythe Kaze Master een goede is. Maar heb eens op Azerty gekeken en er zijn nogal veel Scythe Kaze fancontrollers... Hoe weet ik nu welke gekozen ? Je hebt blijkbaar de Scythe Kaze Master, de Scythe Kaze Master Ace, de Scythe Kaze Master Pro en de Scythe Kaze Server... niet echt simpel om te keizen welke... Ik heb ze al eens vergeleken op Azerty maar ik zag er geen verschil in. Dus wat is het verschil eigenlijk tussen deze fancontrollers ? Welke is de beste ( waarschijnlijk wel de pro, maar kom je weet maar nooit ) ? Als je nog goeie ander kent, laat mij het maar weten ;-) De fancontroller moet alvast zwart zijn, een scherm hebben en de temperatuur en liefst ook de RPm moet af te lezen kunnen zijn. En liefst de 5,25 inch versie...

Alvast bedankt

mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even wat navraag voor je gedaan bij Scythe,

de beste is de pro, dan de server en dan de ace, en dan de master. :-)

pro heeft de meeste aansluitingen, de andere hebben er evenveel maar die hebben van beste naar minste een geringer aantal functies voor de aansturing van de ventilatoren.

Ik heb zelf overigens de server en ben er erg tevreden mee!

Klik ook bovenaan de pagina op reviews --> hardware --> Scythe Kaze Server review!

http://www.pc-helpforum.be/f211/scythe-kaze-server-fancontroller-19804/

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even wat navraag voor je gedaan bij Scythe,

de beste is de pro, dan de server en dan de ace, en dan de master. :-)

pro heeft de meeste aansluitingen, de andere hebben er evenveel maar die hebben van beste naar minste een geringer aantal functies voor de aansturing van de ventilatoren.

Ik heb zelf overigens de server en ben er erg tevreden mee!

Klik ook bovenaan de pagina op reviews --> hardware --> Scythe Kaze Server review!

http://www.pc-helpforum.be/f211/scythe-kaze-server-fancontroller-19804/

Heb die review al gelezen, is daardoor dat ik ben begonnen met twijfelen, want de server ziet er idd ook goed uit ;-)

---------- Post toegevoegd om 09:46 ---------- Vorige post was om 09:40 ----------

Moet je weten, het verschil zit hem vooral in design (en de kaze master pro heeft meer aansluitingen voor fans).

Hoe zit dat dan precies ?

Ik weet dat je bij de andere ( niet de pro ) er 4 fans kunt aansluiten, maar ik heb er 5 dus dan zou die kunnen verbonden worden met de pro ? Maar aangezien er op het schermpje van de pro maar 4 fans kunnen worden weergeven ? hoe zit dat dan ? Is het dan zo dat je die 5 de fan dan niet manueel rapper / trager kan laten draaien maar wel via die "modus" van de fancontroller die ze zelf laat rapper draaien als het te warm wordt ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

jawel, dan moet je op de knoppen aan de zijkant drukken, dan krijg je de andere ventilatoren op het scherm te zien. ze zijn dus allemaal zo te bedienen met de knoppen.

ok, bedankt ;-) Wel handig dus zo een fancontroller. Maar zou ik nu voor de pro versie ( 6 fans ) gaan of een andere ( 4 fans ondersteuning ) ? Het probleem is dus dat ik als behuizing de Antec Three Hundred heb. En daar kunnen er max. 5 fans in... Met de pro versie kan ik ze dan allemaal "besturen" maar dan heb ik een fan " te kort ". Maar als ik een andere fancontroller neem dan kan ik niet al mijn fans "besturen" en heb ik een fan teveel... hmm dillema ...

mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.