Ga naar inhoud

internetaansluiting tweede computer

poes123

Aanbevolen berichten

Ik ben van vandaag de eigenaar van een tweede computer. De eerste is een laptop waarop ik draadloos internet heb. Bestaat er een mogelijkheid om mijn tweede gewone computer op dezelfde internetaansluiting aan te sluiten?

Met dank voor uw reactie

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 3 maanden later...
Ik ben van vandaag de eigenaar van een tweede computer. De eerste is een laptop waarop ik draadloos internet heb. Bestaat er een mogelijkheid om mijn tweede gewone computer op dezelfde internetaansluiting aan te sluiten?

Met dank voor uw reactie

Ik kampte een tijd geleden met hetzelfde probleem. Ik heb me door een vriend laten verwijzen naar een manier om uit te vinden welke internetaansluiting het beste bij mij (en mijn internetgebruik) past. Hierbij wordt ook rekening gehouden dat er meerdere computers op het netwerk aangesloten worden. Zo kan je uiteindelijk de aansluiting kiezen (en aanbieder) die het beste bij jouw persoonlijke gebruik past. Ik hoop dat je hier iets aan hebt! Groetjes John

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.