Ga naar inhoud

Diversen waaronder snelkoppelingen die niet meer werken

Lenny

Aanbevolen berichten

Heb Windows Vista.

Kan sinds een aantal dagen onder andere Google Earth, en andere software programma's niet meer openen.

Antwoord: Het item, waarnaar deze snelkoppeling verwijst is gewijzigd of verplaatst, waardoor deze snelkoppeling niet meer werkt.

Bij Powerpoint staat: naar PPTview.exe zoeken.

Opmerking: Microsoft Security Essentials rapporteert dat deze is uitgeschakeld. Bij opties: An error has occures in the program. Try to open it again. Error code: 0x80070002.

Wie kan mij helpen??

Thanks.

Lenny

Link naar reactie
Delen op andere sites

1. Stop de functie Automatische updates. Ga hiervoor als volgt te werk:

1. Klik op Start, klik op Uitvoeren, typ services.msc en klik op OK.
    2. Klik met de rechtermuisknop op de functie Automatische updates en klik op Stoppen.
    3. Minimaliseer de module Services.

[*]Geef de map SoftwareDistribution een andere naam. Ga hiervoor als volgt te werk:

1. Klik op Start, klik op Uitvoeren, typ cmd en klik op OK.
  2. Typ cd %windir% en druk op Enter.
  3. Typ ren SoftwareDistribution SDTemp en druk op Enter.
  4. Typ exit en druk op Enter.

Opmerking Wanneer u de map %windir%\softwaredistribution verwijdert, wordt de geschiedenislijst in de sectie 'Updategeschiedenis weergeven' van de website Windows Update gewist. Deze actie heeft geen gevolgen voor de updates die momenteel op de computer zijn geïnstalleerd. Toekomstige updates worden vermeld in de geschiedenislijst.

[*]Start de functie Automatische updates. Ga hiervoor als volgt te werk:

1. Maximaliseer de module Services.
  2. Klik met de rechtermuisknop op de functie Automatische updates en klik op Starten.
  3. Sluit het venster van de module Services.

[*]Ga nogmaals naar de website Windows Update, Microsoft Update of naar de WSUS-server en download een update.

[*]Als dezelfde fouten blijven optreden, controleert u of u stap 1 tot en met 3 goed hebt uitgevoerd.

[*]Als u de update nog steeds niet kunt installeren, raadpleegt u het volgende artikel in de Microsoft Knowledge Base: 906602 (How to troubleshoot common Windows Update, Microsoft Update, and Windows Server Update Services installation issues ) Problemen met installaties via Windows Update, Microsoft Update en Windows Server Update Services oplossen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Stegisoft: Welke update?

Bij windows update krijg ik een code 8007051A

Jean-Pierre: Service pack is geinstalleerd. Als ik doorkijk wordt gezegd dat dit het laatste is voor Windows Vista en dat ik maar Windows 7 moet kopen.

Natuurlijk alvast bedankt voor het meedenken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.