Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Als ik word wil afsluiten of als ik wil opslaan krijg ik sinds kort de melding dat Normal is gewijzigd. Ik klik dan op annuleren en moet dit een paar keer doen voordat het programma sluit. Weet iemand hoe dit kan en hoe ik dit weg krijg??

probleem.docx

Geplaatst:

klik eens op "ja" en sla dit sjabloon ergens op (doe dit wel enkel bij een zelfgemaakt bestand niet bij een gedownload bestand want in die sjablonen kunnen virussen zitten)

laat maar iets weten als dat lukt

Geplaatst:
Laat de computer zoeken het bestand *.dot

Verwijdert het.

Start de computer weer op.

Start dan Word en dan zal Word het weer herstellen.

Je moet zoeken naar normaal.dot of normaal.*

*.dot toont alle word sjablonen en dat is niet nodig en zeker niet allemaal verwijderen; enkel normaal.dot moet je verwijderen.

Word herstelt enkel het bestand normaal.dot als dit niet gevonden werd.

Geplaatst:

Laat het scherm eens openstaan op de plaats wanneer je de knop Annuleren ziet. Daar zie je dan normal.dot tussenstaan. Vanboven. Rechtsklik op normal.dot en kies Verwijderen. Druk dan effectief op Annuleren. Daarna Word sluiten en terug opstarten.

of ga naar:

Kamapeto/AppData/Roaming/Microsoft/Sjablonen, en daar zie je normal.dot tussenstaan. Verwijder die normal.dot en start Word. Nu wordt er terug een "propere" normal.dot aangemaakt!

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.