Ga naar inhoud

computer blijft slapen na batterij op geladen is ?

Gast witzwart

Aanbevolen berichten

De wet is de wet. De europese wet zegt dat je zowieso 2 jaar garantie hebt. Als de verkoper niet toehapt, zeg dan maar dat hij z'n supervisor mag halen, en dan mag je hem zeggen dat je naar Testaankoop zal bellen. (Of naar je schoonbroer die werkt bij het ministerie van economische zaken :)) Het zal rap gedaan zijn ;-)

aangepast door superjona
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast witzwart
Dat geluid kan ook gewoon de koeling zijn die begint te draaien.

Als de laptop maar 16 maand oud is, heb je nog garantie.

Dan moet je niet twijfelen. Afblijven en binnen doen voor herstelling.

Bebankt,ik heb u goede raad gedaan en vandaag de netbook binnen gebracht in de carrefour. ;-)

---------- Post toegevoegd om 18:57 ---------- Vorige post was om 18:45 ----------

De wet is de wet. De europese wet zegt dat je zowieso 2 jaar garantie hebt. Als de verkoper niet toehapt, zeg dan maar dat hij z'n supervisor mag halen, en dan mag je hem zeggen dat je naar Testaankoop zal bellen. (Of naar je schoonbroer die werkt bij het ministerie van economische zaken :)) Het zal rap gedaan zijn ;-)

Bedankt voor de goede tip en zoals u zegde over de europese wet enz...Alles val nog onder de garantie.Normaal gezien is de netbook binnen 2 a 3 weken terug in de winkel carrefour ?

Als ik de netbook terug ontvangen heb van herstellen,dan laat ik jullie iets weten wat het probleem was aan de netbook. ;-) :shakehands:

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 1 maand later...

Zoals ik beloofd heb,laat ik jullie iets terug weten bij herstel van deze netbook computer.

Wij hebben heel veel geluk gehad dat niet de windows xp software was die niet meer opstart,dan moest ik 199 euro betalen voor terug te laten installeren.Omdat windows xp geen garantie geeft op zijn/haar software ? :burnout:

Waarom de netbook niet meer opstart is de schuld door de bios. Wij moesten niet betalen omdat de bios software wel onder de garantie valt. :deal:

Op de herstelbon staat geschreven.

Bios reflashed.Bios updated.System test ok. <--- Kan iemand mij aub eens uitleggen,wat dat juist inhoud en wat er nu juist niet meer werkte op deze netbook om op te starten.Dank.u. :pcguru:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is dat normaal of moeten we deze netbook terug binnen brengen ?

Wij hebben nu geprobeerd deze netbook 10 keren laten aan staan tot hij/zij van zelf in slaapstand gaat en 10 keren kregen wij deze netbook niet meer op gestart door op een toets van de toetsenbord te duwen.Wij moesten elke keer de aan en uit knop een 5s inhouden tot de netbook uit geschakeld is.En dan moeten wij terug op de aan en uit knop duwen om deze netbook terug te kunnen op te starten.wij beginnen van deze beesten :elefant: te zien,als onze netbook in slaapstand gaat. ;-)

---------- Post toegevoegd om 17:12 ---------- Vorige post was om 17:09 ----------

"Bios reflashed.Bios updated.System test ok".

Daarmee bedoelen ze dat ze de Bios software vervangen en geupdated hebben.

Wat nu exact de oorzaak was is moeilijk te achterhalen maar het valt soms voor dat de bios software het begeeft door een conflict of een software error.

Bedankt voor je informatie. :top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.