Ga naar inhoud

computeruitval

barne

Aanbevolen berichten

hallo

mijn pc valt te pas en te onpas uit als ik aan het surfen ben.ik heb begrepen dat hij alleen maar kan gemaakt worden als er iemand thuis naar komt kijken.

is er iemand die mij kan helpen om het probleem zelf op te lossen.hij valt uit en dan staat er op dat windows hem heeft afgesloten omdat er een fout gebeurt is.en hij start dan automatisch zelf terug op.tijdens dat ik dit bericht heb getikt is hij nog 2 maal uitgevallen.bij voorbaat dank.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb begrepen dat hij alleen maar kan gemaakt worden als er iemand thuis naar komt kijken.

En hoe weet je dat zeker?

Heb je onlangs nieuwe hardware of programma's geïnstalleerd?

Om te vermijden dat de pc automatisch uitvalt bij een fout kan je het volgende doen:

Ga naar Configuratiescherm.

Systeem.

Kies het tabblad geavanceerd.

Klik bij opstart-en herstelinstellingen op Instellingen.

Vink de optie 'computer automatisch opnieuw opstarten " uit.

Misschien krijg je een blauw scherm te zien wanneer hij nog eens uitvalt. Noteer de foutcode (bijvoorbeeld: 0x00000E) en de bestandsnaam die eventueel wordt vermeld(bijvoorbeeld: driver.sys).

Heb je je pc al eens van al het stof ontdaan? Warmte kan ook een oorzaak zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat heb je juist gedaan?

Stof verwijderd en/of die instellingen veranderd.

In het tweede geval is uw probleem nog niet opgelost hoor,enkel zorg je er zo voor dat je een BSOD (het gekende Blauwe scherm) krijgt te zien met daarop een error code en een bestandsnaam die aan de oorzaak ligt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo

nog steeds valt mijn pc uit als ik aan het surfen ben en krijg een foutmelding

weet iemand wat het betekend en wat ik eraan kan doen

stop 0x0000007 0xc0000005 0xf789d1bb 0xf7a3b130 0xf7a3ae2c

dank bij voorbaat

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.