Ga naar inhoud

WoW pc build

Gast ElWillem

Aanbevolen berichten

Gast ElWillem

Is dit een goeie build voor een een game pc? Heb ik nog andere elen nodig? muis en scherm en keyboard heb ik al. Ben echt een leek in dit? :P Deze is

in totaal 460euro, ik zou niet meer willen uitgeven dan 500. Dus case goedkoop mogelijk:p , op zo'n hoog mogelijk settings willen spelen en zoveel mogelijk fps halen zijn de requirements :P

1 x

CPUs Socket AM3

AMD Athlon II X3 445 3x 3100 MHz, 3x 512 kB, Rana € 92,90*

1 x

Voedingen tot 600 Watt

Aerocool E85-550 550 Watt, ATX12V 2.2, ATX 2.03, EPS, 6 x, 4 x € 69,90*

1 x

Moederborden Socket AM3

ASRock M3A785GXH/128M AMD 785G, ATX, Onboard, 3x PCIe x16 v2.0, CrossFire, AM3 € 92,90*

1 x

Harddisks 3,5 inch SATA

Samsung HD154UI 1.500 GB, 8,9 / 32 / 5400, € 0,05*, Serial ATA/300 € 74,90*

1 x

Geheugen DDR3-1600

Corsair 4GB DDR3-1600 Kit 4096 MB, CL9 9-9-24, 2 stuk(s), PC3 12800 € 129,90*

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, maar het kan nog beter.

Een triple-core kan WoW goed aan, maar ik zou toch kijken voor een Athlon X4 635. En als je iets meer geld kan uitgeven kan je kijken voor een Phenom II X4. Voeding vind ik niet zo'n goede keuze, je kan beter opteren voor de OCZ StealthStream 600watt. Moederbord is niet slecht, maar is wel al verouderd. Je kan beter de MSI 890GXM-G65 nemen, die wel duurder is, maar betere overclockmogelijkheden heeft. Je hebt dan ineens ook een betere onboard grafische kaart, Sata600 en USB 3.0. Harddisk is van een goed merk, maar is niet gebouwd voor snelheid. Kijk liever naar een Samsung Spinpoint F3 1TB. Geheugen is oké, maar redelijk duur. De OCZ Gold 1333Mhz 4GB biedt je gelijkwaardige prestaties aan een lagere prijs. Ook kan je beter een videokaart kopen, omdat er niet zo veel budget meer overblijft, heb ik voor de XFX 5450 geopteerd. Dit is een redelijk kaartje, ik heb deze zelf ook, maar ikzelf zou toch doorsparen voor een betere videokaart, zoals de 5670.

N.B. : Ik heb Alternate links gebruikt omdat de TS Alternate heeft gebruikt. Bij Azerty kom je meestal nog goedkoper uit.

Nog enkele vraagjes :

Ga je overklokken ?

Heb je windows al ?

Ga je de computer zelf assembleren ?

Heb je al een degelijke behuizing ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast ElWillem

Overklokken? zoiets waarbij je pc zeer warm wordt? jips doe ik dan:p

Heb windows 7 via een vriend? of indien een betere versie...

Ja, assembleren doe ik samen met een vriend.

Ik heb hier nog een oude Compaq Evo staan, zou ik daar eventueel niet de behuizing van kunnen gebruiken of meer?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Download en installeer Speccy.

Start het programma en er zal nu een logje gemaakt worden van uw systeem.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan " File - Publish Snapshot " en vervolgens bevestig je die keuze met " Yes ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien,copieer nu die link en plak die in uw volgende bericht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.