Ga naar inhoud

draadloos internet valt zomaar ineens uit


Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb een probleem met mijn draadloze verbinding. Soms macheert die dagen na mekaar en valt dan ineens weg. Ik heb ondertussen al een nieuwe router aangeschaft omdat ik dacht dat het daaraan lag, niet dus. We zitten hier thuis met 3 laptops draadloos en we hebben allemaal hetzelfde probleem, alleen niet altijd op hetzelfde tijdstip. Ik heb al gedacht dat het iets moet zijn in windows 7 want dat draaien we allemaal. Als het internet uitvalt geraken we urenlang niet meer online en dan ineens gaat het weer terug zonder problemen. Dat is het rare ervan. Weet hier iemand een oplossing voor? Nog even vermelden dat het met de kabel via de router dan wel gaat, de router resetten helpt niet en windows kan het probleem ook niet oplossen.

Geplaatst:

Als je in principe internet hebt dan is dat ook in orde met de windows.

Daar moet je zelden naar zoeken en zeker niet als er meerdere computer dezelfde probleem hebben.

Herstart de modem en dan de router.

Wie is uw provider?

Welke merk en type is de router?

Geplaatst:

Ik heb Telenet als provider en mijn roeter is een Linksys Wireless-N Home Router

Geplaatst:

Op de onderkant van de router staat hetzelfde als in mijn post, maar op de doos staat nog : WRT120N Er staat ook nog cisco op. Ik heb idd digitale tv

Geplaatst:

Kijk eerst of je de laatste firmware hebt.

Je hebt dan ook een switch van dlink ontvangen.

Die moet je stroom uitzetten en terug opstarten.

Puur gezien hebt je dat niet nodig.

Hebt je ook draadloos powerline gekregen bij uw digitaal TV?

Geplaatst:

Neen een draadloos powerline heb ik niet gehad. Ik heb ook al enkele jaren digitale tv, misschien daarmee. Die switch weet ik niet van welk merk hij is, ik kan er momenteel niet bij, maar vandaaruit vertrekt mijn internet naar de draadloze router. Moet ik mijn internet misschien rechtstreeks van de modem waar telenet mee binnenkomt pakken?

Geplaatst:

ok ik zal het doen en dan afwachten. Het resultaat laat ik je over een paar dagen weten, want ik moet nu ondervinden of het nog wegvalt of niet. Hopelijk is het hiermee opgelost.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.