Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hey,sinds enkele tijd werkt mijn scanner niet meer.Heb al ontelbare malen geprobeerd de software terug te installeren,zonder resultaat.De site v HP afgezocht naar alle door hen aangedragen oplossingen,ook zonder resultaat.Ook het register nagekeken of alles aanwezig is,het mag niet helpen.De scanner is een scanjet 4670 see through en dat maakte hem voor mij zo aantrekkelijk bij aankoop dus ik denk er niet aan om hem te vervangen.Heeft voordien altijd zonder problemen gewerkt maar zoals dikwijls in W XP SP3 vandaag werkt het en morgen is het gedaan.Als iemand me een oplossing kan aanrijken,graag,alvast bedankt grtjs

Geplaatst:

Zoals gemeld in de vorig post,ik heb reeds heel de site afgespeurd naar mogelijke middelen om het op te lossen zonder resultaat.Als je op hun forum rondzoekt vind je ook meldingen met een dergelijk probleem en ze laten je in de kou staan.Waarschijnlijk is het voor hen niet meer interesant om nog opvolging te geven.Nieuw apparaat kopen is natuurlijk voor hen cassa.

Geplaatst:

Je zegt dat de scanner al een tijdje niet meer werkt.

Heb je in die periode nieuwe software geinstalleerd of updates gedaan van windows of drivers?

Krijg je foutmeldingen als je de scanner wil gebruiken? Kan je daarvan de volledig tekst of een schermafbeelding plaatsen in een bericht?

Geplaatst:

DE scanner verschijnt niet in het onderdeel hardware v configuratiescherm.Had ook al geprobeerd langs apparaat toevoegen v scanners en faxapparaten zonder gevolg.Heb hierbij een schermafdruk gemaakt v d opstart v d software,zoals je kan zien verschijn hij niet in het selectievenster wij hij normaal zou moeten staan.Alvast bedankt,grtjs Jos;-).

Scanner.bmp

Geplaatst:

Ontkoppelt de scanner van de usb

Ga naar configuratiescherm / hardware

Volgt de instructie maar en ga naar de map waar je de driver hebt staan en probeer op die manier te installeren.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.