Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

hallo

ik heb met mijn camera een filmpje gemaakt en wil dat doorsturen via outlook,

maar het bestand is nogal groot meer dan 17mb dus verzenden duurt lang,kan ik deze bijlge verkleinen zoals bij een gewone foto?

grtjs Kruibeke

en bedankt voor de verjaardagswensen ( nu weet ik terug de website ):D

Geplaatst:

een foto van mijn camera is 2560x1920=2.23mb ik verklein deze naar 800x600 en is dan maar 69.6kb meer wat dus uitstekend is om als bijlage te versturen;

mijn filmpje is 17.9 mb en dus veel te groot om als bijlage te versturen kan ik dit bestand verkleinen om te verzenden.als je begrijpt wat ik bedoel,weet niet hoe ik het anders moet uitleggen

dank voor uw aandacht

kruibeke

Geplaatst:

nu begrijp ik het: je wilt dus een filmpje verkleinen op dezelfde manier als het ware een foto... hoe je dat doet weet ik niet vanbuiten, maar ik zal het eens opzoeken voor je... grt

Geplaatst:

Dat kan je doen met Windows Movie Maker. Je leest (importeert) het filmpje van 17.9 MB, zet het op de tijdlijn (timeline) en dan opslaan als ... en in de 2de stap kan je dan kiezen hoe groot het resultaat nog moet zijn.

Geplaatst:

bedankt voor je hulp maar het is allemaal latijn voor mij, ik geef het op, niet van mijn gewoonte! maar nu wel, zal iemand moeten zoeken die mij wegwijs maakt in moviemaker.

heb daar nog nooit mee gewerkt,

nogmaals bedankt

kruibeke

• 1 maand later...
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.