Ga naar inhoud

Wisselvallig Internet

KevinVc

Aanbevolen berichten

Dag iedereen,

Ik zit de laatste tijd met een vreemd probleem.

Mijn Computer is verbonden met een "Cisco 851w"-Router en dit werkt niet altijd even vlot.

Als ik mijn computer 's morgens opzet , maakt hij automatisch verbinding met een netwerk ( met de naam "Netwerk 3" ) en dan heb ik perfect internettoegang en zijn er geen problemen.

Maar als ik dan mijn computer herstart of mijn router herstart , maakt hij verbinding met een heel ander netwerk ( met gewoon de naam "Netwerk" )

en er staat dan dat ik internettoegang heb maar wanneer ik dan op internet probeer de geraken of op msn ofzo blijkt dit toch niet te werken.

Volgens de probleemoplosser zijn er geen problemen met geen van beide netwerken maar het 2e netwerk werkt dus echt totaal niet :s

Ik heb ook opgemerkt toen ik de netwerkverbindingsgegevens nakeek dat onder andere het IPv4-adres,IPv4-subnetmasker en IPv4 DNS-servers van de netwerken verschillen.

Heeft iemand enig idee wat ik kan proberen want het kan soms zeer onhandig en frustrerend zijn :s.

Alvast Bedankt , Kevin.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.