Ga naar inhoud

Blokkering MKV

Airandius

Aanbevolen berichten

Ik heb een groeiend aantal mkv film bestanden, het probleem is ik kan deze niet hernoemen, verplaatsen of verwijderen.

Ik heb ze met unlocker assistant onderzocht en explorer blokkeert deze items.

Nu kan ik ze met unlocker vrijgeven en er mee doen wat ik wil voor een seconde maar min vraag is wat kan ik doen zodat explorer ze nooit meer vasthoud?

Dit gaat namelijk problemen veroorzaken als ik een backup op mijn hdd ga maken.

Additionele Informatie:

Heb de k lite codec pack en speel de bestanden af met Media Player Classic Home Cinema v 1.3.1752.0 die bij de codec pack zat.

Een andere 'symptoom' is dat explorer.exe crasht zodra ik het bestand probeer te verwijderen, hernoemen of verplaatsen.

Het gaat hier overigens niet over Windows Explorer als in de internetbrowser maar Windows Verkenner (taakbalk, de mappen, bureaublad etc).

aangepast door Airandius
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat heeft helaas geen effect.

Een andere 'symptoom' is dat explorer.exe crasht zodra ik het bestand probeer te verwijderen, hernoemen of verplaatsen.

Het gaat hier overigens niet over Windows Explorer als in de internetbrowser maar Windows Verkenner (taakbalk, de mappen, bureaublad etc).

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.