Ga naar inhoud

gebruik usb.cradreaders/discdrive

WiebevanWijk

Aanbevolen berichten

Hallo Wiebe

Ga terug naar Apparaatbeheer, open USB-controllers, sluit de Scanner en de Camera aan,

rechtsklik op een item in de lijst en gebruik de optie Installatie ongedaan maken.

Verwijder zo elk item uit de lijst.

Als je dit gedaan hebt ontkoppel je de Scanner en de Camera en herstart je de Computer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag Angel,

je doet je naam eer aan, gezien je vasthoudendheid :)

ik heb alles uitgevoerd; de autorun is terug voor alle externe app. via usb, maar bij het aanklikken van de functie om fotobestanden over te zetten, geeft de pc nog steeds aan, dat hij de scanner en camera niet herkent. Via Deze Computer kan ik de bestanden tevoorschijn toveren...dus misschien moet ik het daar gewoon maar mee doen...als het niet kan zoals het moet, moet het maar zoals het kan...

Bij fotobestanden via usb-sticks en via de Qmotion multicardreader geeft ie telkens dezelfde foutmelding...

Inmiddels is het bij mij een ere-kwestie geworden: bepalen wie nu eigenlijk de baas is thuis...mijn "personal assistant" of ik...vooralsnog is de uitslag in mijn nadeel...Hoe dan ook, dank je wel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.