Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Beste mensen,

Ik heb een pctje van ongeveer 7 jaar oud en ik ondervindt een probleem de laatste tijden. Ik heb internet via een usb 3g modem. Ik heb laats de hele pc geformateerd en weer een nieuwe xp sp 3 geinstaleerd. alles ging goed tot dat ik een telefoon aansloot. Daarna kreeg ik berichten over dat de pc de usb niet kan herkennen. Ook geeft hij aan dat er iets is gebeurd een slechte bewerking waardoor het niet goed functioneerd. Ik heb van alles geprobeerd. Maar ik kom er niet uit. Kan iemand helpen met een goede en werkende oplossing. Voordat ik geformateerd had merkte ik ook al wat problemen. Het aan en uit gaan van de usb waardoor ik geen normale verbinding tot stand kon brengen. Ik heb later de energiebesparing uit gezet op elke usb dus dat kan het niet zijn.

Ik hoop dat het duidelijk en dat iemand mij kan helpen. Als je nog iets meer info nodig hebt hoor ik het graag.

Alvast bedankt,

Jonathan

Geplaatst:

het enige wat ik krijg is als derde ind e lkijst de usb. Dan klik ik er op op de allemaal en zegt hij eigenschappen of veranderingen zoekne voor de usb. Geen optie verwijderen met een muisklik helaas. Wel als ik 1 voor 1 aanklik, maar dan zegt hij desinstaleren.

Geplaatst:

Niet alleen de onbekende usb maar alle usb verwijderen.

Maar als er een onbekende usb staat dan mist je misschien een driver.

Is er een toestel aangesloten waarvan windows de driver niet vindt?

Geplaatst:

ja een USB modem, 3 G internet. Maar als ik de usb erin doe dan hoort hij automatisch de usb en het internet te instaleren. Het kan zijn door het formateren dat hij een driver mist, zou dat het zijn.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.