Ga naar inhoud

Videokaart updaten

Ewout

Aanbevolen berichten

Heey

Ik kan een spel van mij niet spelen, omdat ik telkens een foutenrapport krijg:pcguru:,( verzenden - niet verzenden) ik kreeg tips dat ik misschien mijn videokaart moet updaten, dus hier mijn vraag, hoe moet ik dat doen? Ik weet helaas bijna niks van computers, dus als je wilt zul je me alles stap voor stap moeten uileggen.

b.v.d

Ewout

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan zullen we eerst eens zien welke videokaart je hebt.

Download en installeer Speccy.

Start het programma en er zal nu een logje gemaakt worden van uw systeem.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan " File - Publish Snapshot " en vervolgens bevestig je die keuze met " Yes ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien,copieer nu die link en plak die in uw volgende bericht.

Welk spel wil er niet spelen?

Lees ook het onderwerp http://www.pc-helpforum.be/f209/kan-je-pc-een-game-draaien-5526/

Kan je gelijk zien of je systeem wel geschikt is voor het spel dat je wil spelen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey

Ik ben zover gekomen via de Nvidia site dat ik de foutmelding niet meer krijg, door in te tyoen op google nvidia update geforce 5200, het is spel is nu belachelijk traag omdat mijn videokaart er niet groot genoeg voor is, nu heb ik toch nog een vervolgvraag, ik heb thuis 2 computers, voor het gemak even A en B. A kan geen spelletjes op cd spelen omdat die een kapotte driver heeft, B kan dat wel, maar heeft een slechte videokaart. Nu is mijn vraaag kan ik de videokaarten omwisselen?

De videokaart in A = nvidia geforce 8400

Merken: comp A is een Hp en B een Lg (als dat iets uitmaakt)XD

In iedergeval bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

De kaarten omwisselen zal helaas niet gaan.

PC-A is voorzien van een Pci-E kaart en die past helaas NIET in PC-B daar die voorzien is van een AGP slot.;-)

Nu u zegt dat de drive stuk is van pc A dan bedoelt u dus het cd/dvd station neem ik aan!

Die zijn niet zo duur meer en gemakkelijk zelf te vervangen hoor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oke, bedankt! Weet u wat ongeveer een goede videokaart kost die The elder Scrolls IV Oblivion goed kan spelen?

Ik heb gekeken, en dan kom je volgens mij uit op een geforce 7900, maar ik eet niet wat daar redelijke prijzen voor zijn. En, zijn er nog verschillen tussen gewoon een nVidia geforce 8400, of Sweex nvidia geforce 8400

aangepast door Ewout
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.