Ga naar inhoud

Harde schijf staat verticaal en is dit okee of ?

Aanbevolen berichten

Gast witzwart
Geplaatst:

Je kunt nu computers kopen met de harde schijf verticaal ingebouwd aan de achterkant van de computerscherm.En denk zo een computer te kopen,maar zit met ? ? ? :willy:

Nu is mijn vraag.

Gaan deze harde schijf veel vlugger stuk dan bij een deskop waar de harde schijf horizontaal geplaats is wanneer er op langer termijn speling is op gekomem ? :hmmmm:

Gast witzwart
Geplaatst:

Okee,bedankt voor de goede informatie,nu weet ik wat ik moet doen en niet bang zijn om zo een computer te kopen. ;-)

Gast witzwart
Geplaatst:
ik zal ook nog zeggen dat het niets uitmaakt, zelf ook een pc gehad met een schijf die zo geplaatst was, is 6 jaar meegegaan :D

Hoe gaat een computer dan geen 10 jaar meer mee zoals die computer van de jaren 1990.En hoe komt dat dan ? :pcguru:

Geplaatst:

In de jaren 1990 was dat totaal iets anders dan de huidige computer.

Toen moest men eerst de harddisk blokkeren alvorens te verplaatsen.

Maar met de huidige harddisk is dat heel anders.

Gast witzwart
Geplaatst:

Okee bedankt allemaal,voor deze goede informatie en de goede tips allemaal ! nu kan ik met gerust hart slapen en zo een computer kopen waar ik allang heb van gedroomd,denk ik tocht ?

! Ik weet ook dat jullie niet in de toekomst kunnen kijken wat deze nieuwe computer gaat doen en hoe wij deze computer gaan behandelen ! :date:

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.