Ga naar inhoud

Internet explorer start popups in achtergrond

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
Ik heb zoals gevraagd mijn herstelpunten verwijderd, toen herstart en de computer kon toen niet meer normaal opstarten.

Dus heb ik een hijack logje en combofix logje in veilige modus gemaakt.

Weet jij soms een tool voor opstartbestanden te herstellen, zonder de windows cd te gebruiken want die heb ik niet meer. Trouwens ik kan mijn usb poorten niet meer gebruiken, want die zijn door combofix tijdelijk uitgeschakeld. Wat betreft dat virus, als er voortdurend internet explorer in de achtergrond loopt en er popups openen. Is dit zeker een teken van malware.

Ik wil niet mijn pc opnieuw installeren omdat jullie mijn deze stappen hebben aangeraden !

Waarschijnlijk is er nog niets ernstigs met je pc hoor... ben ook wel even ****** geweest nadat combofix raar begon te doen, bleek allemaal mijn fout te zijn... Normaal gezien zouden je USB-poorten weer moeten functioneren nadat je combofix gedelete hebt en wat die opstartbestanden betreft kan je volgens mij via uitvoeren en dan msconfig, dan bij de tab opstarten kijken. Maar wacht maar even totdat kape zegt wat je moet doen, hij is de professional, en ik wil niet dat je pc nog verder vastloopt of wat dan ook door mijn schuld ;-)

Gast errorman
Geplaatst: (aangepast)

Sorry voor daarnet, ik ben alleen een beetje boos om mijn pc. :P

Toen ik met remove aware mijn computer heb gescand zei hij dat er een win 32 clicker cyle opstond. ( Dit was voor ik het forum contacteerde)

De map zou ik niet weten waar het zich bevindt.

Ik kan windows soms opstarten, na 5 keer te proberen maar dan met logboekregistratie ofzoiets. Toen kwam er die foutmelding op met "ernstige fout hersteld" ---> "er is een logboek registratie van gemaakt". Misschien helpt dit wel.

Ik had eens combofix gestopt via taskmanager en denk dat het daarom is dat mijn usb poorten niet werken.

aangepast door errorman
Geplaatst:

OK, eerst even Combofix verwijderen. Dan kan je bekijken of je USB's hierdoor terug in werking treden.

Verwijder Combofix: Start -> Uitvoeren en typ: ComboFix /Uninstall

Dit zal Combofix verwijderen + gerelateerde mappen en bestanden, herstelt de klokinstellingen opnieuw, verbergt de bestandsextensies, gaat verborgen bestanden en systeembestanden terug verbergen en maakt een nieuw herstelpunt.

Indien aanwezig mag je de map C:\Qoobox manueel verwijderen.

Gast errorman
Geplaatst:

Ik heb twee usb-sticks waarvan er één terug werkte. Dus de andere zal waarschijnlijk defect zijn. Maar dat probleem is dus van de baan. (denk ik toch)

Nu het opstartprobleem nog.

Geplaatst:
Ik heb twee usb-sticks waarvan er één terug werkte. Dus de andere zal waarschijnlijk defect zijn. Maar dat probleem is dus van de baan. (denk ik toch)

Nu het opstartprobleem nog.

hoelang heb je die problemen al en hoe lang werken die usb-poorten niet meer ?

mvg

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.