Ga naar inhoud

Outlook 2007 - 'nieuw bericht'

Bekie

Aanbevolen berichten

Hallo iedereen! Ik gebruik Outlook 2007 en heb zelf een mooi eigen berichtformulier ontworpen en heb dit opgeslagen als outlook-sjabloon. Hoe kan ik in het bestandssysteem het formulier 'nieuw bericht' vervangen door dit, zodat ik niet telkens 'formulier openen - zoeken in gebruikerssjablonen' moet doen? Groeten, Jeroen

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 2 weken later...

Hartelijk dank Super Moderator, ik heb ook een spreuk voor jou:

Parlez à ceux qui vous écoutent, pas à ceux qui vous entendent

Ik heb mijn briefpapierprobleem nog niet kunnen oplossen omdat hij bij extra / opties / emailopties / briefpapier en lettertypen zegt dat thema's niet geïnstalleerd zijn. Weet jij hoe ik dat kan doen? Want de office help is *****, er komen allerlei antwoorden behalve dat waar het om draait. Heb ook niet gevonden waar je dit briefpapier als standaard kan instellen, nu zit dit bij gebruikerssjablonen/bestandssysteem grts, Jeroen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Om de themas te installeren moet je de installatieprocedure voor Office opstarten en kies voor "herstel of onderdelen toevoegen".

Bij Outlook klik je dan op het pijltje en dan met rechts op themas en je kiest dan voor "uitvoeren vanaf de computer". Klik op OK om de installatie te starten.

Kijk ook eens naar deze (oude) topic http://www.pc-helpforum.be/f183/eigen-briefpapier-maken-outlook-2007-a-10916/

Je kan ook op op het web meer themas of sjablonen vinden.

Sjablonen - Microsoft Office

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.