Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,

Sinds enkele weken kan ik niet meer printen met mijn brother HL-2030.

Ik heb hem al jaren en steeds zonder problemen kunnen printen, ook al een half jaar onder windows 7.

kreeg enkele weken geleden de melding dat het stuurprogramma zou niet geinstalleerd zijn. Ineens stuurprogramma weg???

Via Windows update geeft systeem wel aan dat er een nieuwe update is voor Brother HL-2030, maar lukt het niet om die te installeren.

Ik krijg hierbij Foutcode 800F0246, maar verdere ondersteuning van Windows ontbreekt.

Ook installatie vanaf Brother homepage lukt niet. Dan volgt de foutmelding "Kan printer toevoegen niet openen. De lokale Print Spooler-service wordt niet uitgevoerd. Start de spooler opnieuw of start de PC opnieuw op."

Heb dan ook Print Spooler service handmatig gestart en later ook nog PC opnieuw opgestart, maar probleem bleef. Tot slot heb ik in Print Spooler service onder het tabje "systeemherstel" bij volgende fouten ook "service opnieuw starten" aangevinkt, maar ook dat werkt niet.

Hopelijk heeft iemand een tip voor me.

Alvast bedankt daarvoor.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.