Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hey iedereen ik heb al sinds een paar weken een probleem met mijn video kaart

attans als het mij video kaart is, maar mijn probleem is als volligt:

als ik ongeveer 15 mins een game zit te spelen gaat in eens mijn spel heel erg veel stotteren en er komt geen eind aan, nou sins vonochtend valt opeens uit het niets mijn monitor uit!!! :bawling::bawling::bawling::bawling:

zelf heb ik al geprobeerd mijn video kaart drivers te updaten maar dat werkt niet

hopenlijk kunnen jullie me hier mee helpen want ik ben nog niet zo ervaren met computers

mvg Eric :ciao:

Geplaatst:

Voer onderstaande eens even uit,zo weten wij wat voor hardware er in de pc zit.

Download en installeer Speccy.

Start het programma en er zal nu een logje gemaakt worden van uw systeem.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan " File - Publish Snapshot " en vervolgens bevestig je die keuze met " Yes ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien,copieer nu die link en plak die in uw volgende bericht.

Geplaatst:

waar vind ik apparaatbeheer en ik heb al geprobeerd om hem te ontstoffen maar het helpte niet en mijn pc was eerst zeer koel en ik had nog steeds het probleem

Geplaatst:

Klik op start en in het zoekvak type je Apparaatbeheer en dan enter.

Onder het tabje Beeldscherm adapters vind je de grafische kaart,verwijder die door er met de rechtermuis op te klikken en dan "Installatie ongedaan maken".

Na verwijderen zul je de pc opnieuw moeten opstarten en pas daarna de nieuwe drivers installeren.

Geplaatst:

oke ik heb de grafische kaart verwijdert en de pc opnieuw opgestart

toen heb ik die drivers geinstaleert maar zojuist is mijn monitor al weer 2 keer uitgevallen maar mijn pc was ook best wel "heet"teminste zo voelde hij aan

ik denk dat ik gwn een sterkere coeding er in moet zetten en een paar extra ventilators

Geplaatst:

Extra koeling met deze temperaturen is zeker geen overbodige luxe.

Ik zie net dat de temperatuur van je graka veel te hoog is namelijk 127°c.

Laat het zijpanneel er even af om te zien of dit verbetering brengt.

Geplaatst:

ooooooooooooooooooooooooooooo **** ik zie zojuist dat de ventilator die op mijn video kaart zit niet draait!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! dat verklaart alles:viking::viking::viking::viking::viking::viking::viking: dammit

sorry als ik dat niet mogt zegge :bawling::bawling::bawling::bawling::bawling::bawling:

---------- Post toegevoegd om 14:26 ---------- Vorige post was om 14:26 ----------

ff tusse doore waar zie jij waar min graka 127 graden is?

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.