Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hi, k speel graag Battlefield bad company 2 en dat liep prima tot een maand geleden. Ik heb onderstaande laptop en heb inmiddels al alle maleware en de hijack opgeschoond maar nog zonder resultaat. Ik heb net ook gekeken of er misschien nieuwe drivers zijn voor mijn videokaart en die zijn er wel maar als ik die vanaf de nvidiasite probeer te installeren loopt die steeds vast, ook als ik eerst mijn bestaande software/drivers delete. Mogelijk klopt de versie niet goed??? Ik ben eigenlijk bang dat het ergens anders in zit, Ik vroeg me af of het misschien iets met de snelheid van het geheugen te maken kan hebben, misschien de temperatuur, het is nu een stuk warmer. Wie kan me helpen??

Intel proccessor core duo T6600, 2,2Ghz, 800Mhz FSB, 2MB L2 cache

Nvidia geforce 9700M GT turboCache up to 1791 MB

4GB DDR3

320GB HDD

Geplaatst:

heb je onlangs nieuwe updates geïnstalleerd?

ik had overlaatst een probleem met silvelight wat voor een vermogen drop zorgde ...

gewoon de update erafgezwiert en het was opgelost

Geplaatst:

ben er uit!!!!!! de energiebeheerinstellingen zijn op onverklaarbare wijze op een lagere CPU en Video instelling terecht gekomen.......

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.