Ga naar inhoud

Sony Vegas, Tijdlijn probleem

Aanbevolen berichten

Hallo, Ik ben nieuw hier op het forum, en heb na aanleiding van enen probleem dus een account aangemaakt.

Nu heb ik een probleem sinds een maand.

Als ik videos op de tijdlijn zet, zijn ze zwart. Maar in de Preview speelt het fragment zich zonder problemen af, en ook met renderen heb ik geen problemen. Maar nu kan ik dus de videos niet bewerken. En ze dus ook niet masken en stuff

http://img180.imageshack.us/f/sonyvegas.png/

Heb er ff een knipsel van gemaakt hoe het er dus uitziet.

Ik kreeg dit probleem van de een op de andere dag, maar naar mijn zeggen had ik niks aan de computer veranderd of sony vegas wat hiervoor gezorgt kon hebben.

Wie is mijn reddende engel? (codecs etc werken prima)

Ik heb sony Vegas Pro 9.0d, Windows 7, 64-bit

Alvast Bedankt! :-)

aangepast door LittleMissFeathers
Link naar reactie
Delen op andere sites

Verwijder Sony Vegas en ruim dan eerst het register op met CCleaner alvorens opnieuw te installeren.

Download CCleaner.

Installeer het en start CCleaner op. Klik in de linkse kolom op “Cleaner”. Klik achtereenvolgens op ‘Analyseren’ en 'Schoonmaken'.

Klik vervolgens in de linkse kolom op “Register” en klik op ‘Scan naar problemen”. Als er fouten gevonden worden klik je op ”Herstel geselecteerde problemen” en ”OK”. Dan krijg je de vraag om een back-up te maken. Klik op “JA”. Kies dan “Herstel alle geselecteerde fouten”.

Soms is 1 analyse niet voldoende. Deze procedure mag je herhalen tot de analyse geen fouten meer aangeeft.

Sluit hierna CCleaner terug af.

Wil je dit uitgebreid in beeld bekijken, klik dan hier voor de handleiding.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.