Ga naar inhoud

Logitech G35

Aanbevolen berichten

Zie ook deze review

das ook een mooie spijtig geen usb (digitaal geluid)

maar prijs ligt ook een pak lager en das dan wel een groot verschil

ja 43 a 50 euro

valt goed mee vind ik

maar de g35 kost 98 euro

en dan heb je surround en usb dus is moeilijk

38 euro verschil +-

aangepast door Steves1990
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben persoonlijk geen voorstander van een USB aansluiting voor een headset. Geluid is dan meestal slechter dan bij een 3.5 mm audiojack aansluiting.

Deze word naast de Siberia v2. ook veel aangeraden: De Fatal1ty.

deze zit zo goed als op de zelfde prijs van de g35 zodus

ik zou het niet weten welke te kiezen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Persoonlijk, en dit is gevaarlijk want het is enkel subjectief, ga ik niet snel voor een logitech product. Ik vind logitech grotendeels overroepen.

Als ik rondhoor bij gamers met wie ik Battlefield Bad Company 2 speel dan hoor ik toch enkel pos dingen over de Fatal1ty. De G35 heeft soms problemen, maar grosso modo toch pos.

Misschien dat wat persoonlijke smaak de doorslag kan geven? Uiteindelijk is het geluid bij games niet bijzonder complex waardoor het echt een grote doorslag geeft.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik weet het niet ik heb alles van logitech en alles 100 procent content nog nooit iets stuk gegaan

het eerst probleem wat ik nu heb ik dat mijn g19 de knopjes werken op windows 7.

Persoonlijk, en dit is gevaarlijk want het is enkel subjectief, ga ik niet snel voor een logitech product. Ik vind logitech grotendeels overroepen.

Als ik rondhoor bij gamers met wie ik Battlefield Bad Company 2 speel dan hoor ik toch enkel pos dingen over de Fatal1ty. De G35 heeft soms problemen, maar grosso modo toch pos.

Misschien dat wat persoonlijke smaak de doorslag kan geven? Uiteindelijk is het geluid bij games niet bijzonder complex waardoor het echt een grote doorslag geeft.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit was ik vergeten:

Wat ik doe: ik heb een sennheiser koptelefoon (dus speaker ingebouwd) en een aparte microfoon. Ik heb dit gedaan omdat geen enkele headset voldoende was van kwaliteit op het gebied van muziek (audiofiel).

Maar dat kan wel een optie zijn. Meestal is de kwaliteit dan beter.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.