Ga naar inhoud

Logitech G35

Aanbevolen berichten

Dit was ik vergeten:

Wat ik doe: ik heb een sennheiser koptelefoon (dus speaker ingebouwd) en een aparte microfoon. Ik heb dit gedaan omdat geen enkele headset voldoende was van kwaliteit op het gebied van muziek (audiofiel).

Maar dat kan wel een optie zijn. Meestal is de kwaliteit dan beter.

Sennheiser is natuurlijk goed materiaal dat hoor je mij niet zeggen maar weet toch niet of ik dat zou pakken.Moet gezegd worden mijn oog wil ook wat en Sennheiser is bekend kwa kwaliteit maar de koptelefoon's zelf zien er echt niet uit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Persoonlijk ben ik wel voorstander van de aanschaf van een hoofdtelefoon toch via een plaatselijke winkel te doen ipv online. Er is geen enkele manier om te bepalen of die wel goed zit of dat het geluid goed genoeg is. Laat staan dat je liever een open of gesloten versie wil.

Ik koop geen enkele audio apparatuur online daardoor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Momentje, een koptelefoon stata op uw hoofd, zie zie je dan toch niet meer :P

Kijk eens voor een sennheiser HD 212 Pro

sennheiser HD 212 Pro das nu eens een perfect voorbeeld wat ik rommel vind dat ziet er zo kitischrig uit

ik weet dat sennheiser een top merk is maar

ik vind het uiterlijk maar niks en dat vind ik ook zeer belangrijk :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Persoonlijk, en dit is gevaarlijk want het is enkel subjectief, ga ik niet snel voor een logitech product. Ik vind logitech grotendeels overroepen.

Ikzelf ben wel tamelijk content van Logitech, maar niet echt van hun headsets... Ik zou dan ook de g35 niet aanschaffen, voor die prijs ( vind ik persoonlijk wel tamelijk duur... ) kun je volgens mij een betere krijgen.

mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.