Ga naar inhoud

Weeral problemen; ditmaal toetsenbord en Firefox

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Firefox 3.6.2

Standaard Cherry toetsenbord.

Gisteren had ik het voor de eerste keer voor. Tijdens het typen in de zoekbalk van google werd mijn toetsenbord omgetoverd in een shortcut toetsenbord, zonder dat ik hiervoor iets gedaan had. Als gevolg startte Firefox niet meer op. Telkens als ik bv op de "e" drukte, kwam verkenner tervoorschijn. Dit gebeurde nog met enkele ander toetsen.

Na Firefox volledig, zelfs na regedit, ook in het register en in de applicatie Data folder te hebben verwijderd, kon ik firefox terug installeren en gebruiken. Kort daarna werkte het toetsenbord terug normaal.

Grappig, nu net als ik dit aan het typen ben en op de "w" druk, komt het menuke om alle programma's te kiezen en de pc uit te schakelen tevoorschijn.

Om verder te gaan. 10 min geleden wilde ik me aanloggen bij youtube en plots bij de "e" begon het weer. Ik zojuist een ander toetsenbord geprobeerd maar eerst en herstelpunt uitgevoerd. Dit herstelpunt heeft totaal niks geholpen. Het andere toetsenbord geeft geen problemen. Ik koppel dit cherry toetsenbord terug aan en alles leek goed te gaan tot ik zojuist op de "w" drukte.

Het spookt blijkbaar.

Geplaatst: (aangepast)

Ik heb gisterenavond 3.6.6 erop gezet.

Een ander toetsenbord geeft deze problemen niet. Ik poets dit toetsenbord geregeld (haal alle toetsen eruit en kuis met een speciale schuim voor elektronica) maar ik eet ook geregeld een boke xD terwijl ik compjuter. Misschien is een kruimelke de oorzaak.

EDIT: ik heb zonet een dik boterham korststukje (is dat wel een woord?) onder de rechter windowstoets onderuit gehaald.:tongue:

:pcguru:

aangepast door kikie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.