Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Goedemorgen,

dit weekend heb ik een Canon 8800f scanner gekocht, maar slaag er niet in de software te installeren.

Zoals voorgeschreven heb ik eerst de soft vd cd-rom geïnstalleerd. Het eigenlijke stuurprogramma zou 'Scangear' zijn. Ik heb zowel de 'eenvoudige' (in 1 maal alle programma's vd cd-rom) als de afzonderlijke installatie gedaan. Onder de start-knop vind ik dan wel 'On-line handleiding', 'Photo-studio', 'MP Navigator', ... maar onder de groep 'CanoScan 8800F' staat enkel 'Lees mij' en 'Verwijderen'.

Ik heb al geprobeerd via de Canon website om een nieuwe versie van het stuurprogramma te downloaden maar ook dit brengt geen raad.

Kan iemand me helpen plse? Alvast erg bedankt.

Roger

Geplaatst:

Werkt de scanner volledig niet? Je kan niks scannen/kopiëren?

Het programma waarmee je kan scannen of andere functies uitvoeren, is MP Navigator.

Heb je dit al opgestart en van daaruit geprobeerd te doen wat je zou willen? Alles wijst zichzelf hierin redelijk uit.

Geplaatst:

Probeer zo eens:

Sluit scanner aan de usb en zet stroom aan.

Als windows reageert dan op annuleren klikken.

Ga naar apparatenbeheer

Heel waarschijnlijk ziet je daar een gele teken.

Klik erop en dan met rechtermuisknop op stuurprogramma wijzigen klikken en ga dan naar de cdrom of download map.

Heel waarschijnlijk zal windows de drivers installeren.

Daarna kan je dan de software installeren indien aanwezig.

Geplaatst:

De zaak is opgelost. De laatste maal heb ik de volledige software van de cd-rom geïnstalleerd, oa de MP die door Vortex wordt aangehaald. Deze is inderdaad nodig. Ik heb ook het stuurprogramma van de website gedownload en nu werkt het. Heel hard bedankt allebei voor jullie hulp

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.