Ga naar inhoud

cookies

Aniek

Aanbevolen berichten

Hoi, sinds een paar dagen kan ik niet meer in de catalogus van de website De Bib | Cultuur in Bree kijken, ik krijg dan de foutmelding:

De pagina verwijst niet op een juiste manier door.

Firefox heeft vastgesteld dat de server het verzoek voor dit adres doorverwijst op een manier die nooit zal eindigen.

* Dit probleem kan soms worden veroorzaakt door het uitschakelen of

weigeren van cookies.

hoe kan ik dit oplossen?

dank u

Aniek

Link naar reactie
Delen op andere sites

ok, heb het geprobeerd:

http://img205.imageshack.us/img205/8196/cookiesi.png

ok geklikt, firefox opnieuw opgestart, maar het werkt nog steeds niet.

heb je een idee waar het nog aan kan liggen?

dank u

Aniek

---------- Post toegevoegd om 12:54 ---------- Vorige post was om 12:52 ----------

ok, heb het geprobeerd, maar het werkt nog niet:

Yfrog Image : yfrog.com/5pcookiesip

> ok geklikt, firefox opnieuw opgestart, werkt dus niet.

heb je een idee waar het nog aan kan liggen?

dank u.

---------- Post toegevoegd om 12:55 ---------- Vorige post was om 12:54 ----------

>> ja, sorry voor het dubbel antwoord, ik dacht dat er iets was fout gegaan, de pagina wou niet laden...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou dit eerst doen:

Download HiJackThis

Dubbelklik op HJTInstall.exe

Hijackthis wordt nu op je PC geïnstalleerd, een snelkoppeling wordt op je bureaublad geplaatst.

HijackThis zal openen na het installeren.

Klik op "Do a systemscan and save a logfile".

Er opent een kladblokvenster, hou gelijktijdig de CTRL en A-toets ingedrukt, nu is alles geselecteerd. Hou gelijktijdig de CTRL en C-toets ingedrukt, nu is alles gekopieerd. Plak nu het HJT logje in je bericht door CTRL en V-toets.

N.B. : gebruikers van Windows Vista en Windows 7 zullen eerst moeten rechtsklikken op HijackThis.exe en dan kiezen voor "Run as Administrator".

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.