Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,

ik zit met een zeer vervelend probleem. Wanneer ik op de laptop zit kan deze soms ineens volledig uitvallen. Hierbij is dan de systeemtijd verandert naar een datum in het jaar 2004 en de tijd naar 23u. Dit is zeer vervelend, maar komt nog niet zo vaak voor.

Vriendelijke groeten.

Geplaatst:

neen, ik krijg helemaal niets. Poef en je hoort een klik (waarschijnlijk de harde schijf) en dan is hij helemaal uit. Wanneer ik dan herop start, dan zie je het scherm dat windows niet goed was afgesloten en dat je kan opstarten met de keuzes (veilige modi, normaal,...).

Geplaatst:

Volgens mij bedoelt kweezie wabbit onderstaande.;-)

Download en installeer Speccy.

Start het programma en er zal nu een logje gemaakt worden van uw systeem.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan " File - Publish Snapshot " en vervolgens bevestig je die keuze met " Yes ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien,copieer nu die link en plak die in uw volgende bericht.

Geplaatst:

Temperatuur van de grafische kaart lijkt mij wat aan de hoge kant, voor de rest alles vrij normaal.

Is er een specifieke aanleiding wanneer dit gebeurt? Bv. wanneer je een bepaald programma start of een spel wil spelen?

Geplaatst:

neen, niet dat ik weet. Een temperatuur van +- 60°C is normaal voor een grafische kaart. Ik heb al gehoord dat er nu kaarten zijn die soms 120°C worden.

Geplaatst:

Inderdaad, grafische kaart kan wel wat aan qua temperatuur. Leek mij mss een trigger.

Wordt de tijd ook gereset in de BIOS of enkel in je OS?

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.