Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Bios-tijd ook een reset, dit was bij de eerste keer. De 2de keer weet ik het niet, maar dit zal waarschijnlijk wel het geval zijn.

Geplaatst:

probleem opgelost! Het is de batterij die al aan een schade van +- 80% zit via BatteryBar. Deze laat het plots afweten rond een 15tal procent. Cellen zijn dus kapot.

Geplaatst:

Nu heb ik nog meer problemen; mijn laptop start nu helemaal niet meer op. Het enige wat ik zie als ik opstart is de hele tijd een zwart scherm. Niets anders.

Weet er iemand raad?

Geplaatst: (aangepast)

neen, ik heb hier geen extra batterij.

Als ik opstart op netstroom zonder batterij dan doet hij hetzelfde als met batterij, de hele tijd blijf ik een zwart scherm zien, niets start op. Hij valt dan meestal ook uit.

Neen, dit kan ik niet aangezien vanaf dat ik opstart alleen een zwart scherm te zien krijg en dit de hele tijd lang.

aangepast door honk
Geplaatst:

Kan je een tweede scherm aansluiten en dan opstarten?

Op die manier kunnen we nagaan of het de grafische kaart is of het scherm zelf die problemen geeft.

Als het tweede scherm wel beeld geeft, is waarschijnlijk het scherm van de laptop stuk, anders is het waarschijnlijk de grafische kaart.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.