Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ok in dit log geen spoor van malware. Er moet dus naar andere oorzaken gezocht worden. Zijn die problemen (quasi onbestuurbaarheid van de PC) plots opgedoken of waren die al langer aan de gang ? En bijkomende vraag : heb je oudere herstelpunten via systeemherstel op deze PC ?

Geplaatst:

Deze waren al langer aan de gang. Ik probeer dan wat meer wisselgeheugen op schijven te zetten want we hebben maar 500 Mb RAM, op zich veel te weinig, maar er wordt weinig gebruik van gemaakt. Indien we hier later een nieuwe computer zouden kopen, kan ik misschien deze op mijn kamer zetten. Hiervoor zou ik dan jullie raad nodig hebben ivm optimale omstandigheden.

Neen, deze hebben we niet meer. Door een vroegere virus hebben we alle systeempunten verwijdert.

Voor zover dit veel sneller gaat, blijven we in de veilige modus werken. Het gaat desnoods meer op het werken in excel en word. Soms eens internet.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.