Ga naar inhoud

hotmail

Aanbevolen berichten

Ik was vroeger bij versatel.be en dit is overgenomen door base.be, als ik nu een mail verstuur via hotmail en de ontvager ervan wil deze beantwoorden dan stuurt hotmail nog steeds de mail naar versatel.be...

Ligt dit aan mijn pc-instellingen? Ik weet niet waar ik dit moet veranderen...

Het rare is dat dit enkel gebeurt bij telenet-klanten (voor zover ik weet) want van anderen krijg ik géén klachten.

Hoe kan ik dit oplossen??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gebruik je de hotmail online of heb je een mailprogramma geinstalleerd om je hotmail te lezen? Welk mailprogramma is dit dan?

Heb je bij de personnlijke instellingen van hotmail soms de optie "automatisch doorsturen" geactiveerd? Misschien een filter ingesteld dat enkel mails van een telenet afzender moeten doorgestuurd worden naar je (oude) versatel account?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Indien ik een mail stuur naar iemand dan staat er als afzender mijn hotmailadres.

Indien ik een mail naar mezelf stuur staat er als afzender eveneens mijn hotmailadres; mààr als ik dan klik op beantwoorden verschijnt ineens mijn zo gehate versateladres!! Ik weet niet hoe dit komt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Probeer dit eens:

1) Klik "options" rechtsboven in je hotmail account

2) Daarna "message replies"

3) De derde optie is normaal diegene die je nodig hebt: de eerste keuzeoptie is normaal je hotmail adres en anders definieer je het in het vakje eronder...

---------- Post toegevoegd om 21:26 ---------- Vorige post was om 21:22 ----------

Update:

1) Opties rechtsboven in je hotmail account

2) Meer opties

3) Antwoordadres

4) Eerste keuzeoptie is normaal je hotmail adres, in het tweede vakje kan je iets anders definiëren....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.