Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Zo'n condensator is niet stuk. Die lekt juist een beetje. Die werkt verder normaal.

Is die DVB-T dan verbonden met het net?

Het euvel zit in ieder geval in het apparaat dat op het net aangesloten is.

Geplaatst:

Ja dan staat er ook elctriciteit op m'n iphone ...

---------- Post toegevoegd om 16:35 ---------- Vorige post was om 16:31 ----------

Nee de dvb-t ontvanger is gewoon een USB-Stick met een coaxiale ingang om een sprietantenne op aan te sluiten...

Geplaatst:
... Het euvel zit in ieder geval in het apparaat dat op het net aangesloten is.

Met "apparaat" bedoel ik hier het ding dat verbinding maakt met het net.

Dus de AC-adapter.

Daarin zit het euvel. Dus niet in de laptop.

Geplaatst:

Mijn laptop is ongeveer 2 a 3 jaar oud en is van het merk Asus... het oorspronkelijke bestuuringssysteem was Windows Vista maar heb er windows 7 opgezet omdat ik dan programma's van de xp tijd kan uitvoeren zonder compatibiliteitsproblemen...

Geplaatst:

@ NewHaunter je moet een adapter niet per sé open zagen, gewoon met een fijn schroevendraaiertje ertussen en dan verder open breken, zo krijg je hem achteraf nog mooi terug dicht.

@ steven heb je misschien in je huis nog een oud stopcontact zonder aardpin? Ik heb zelf met mijn laptop al eens meegemaakt dat ik op alle metalen delen van de laptop elektriciteit voelde doordat het oud stopcontact geen aardingspin had, op een ander nieuwer stopcontact met aardingspin voelde ik niets van elektriciteit.

Geplaatst:
@ NewHaunter je moet een adapter niet per sé open zagen, gewoon met een fijn schroevendraaiertje ertussen en dan verder open breken, zo krijg je hem achteraf nog mooi terug dicht.

Bij sommige gaat dat niet.

En dan moet ik maar zagen. xD

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.