Ga naar inhoud

Smartcard reader herkent ID-kaart niet

JeanB

Aanbevolen berichten

Hoi,

belastingaangifte kan nog tot 15 juli op tax-on-web, hoogtijd dus om er eens werk van te maken. Er is echter een struikelblok opgedoken, m'n identiteitskaart wordt niet herkent (melding: onbekend kaarttype). Ik heb een HP Elitebook 8730w met Windows 7 64-bit en de DRIVER is geïnstalleerd. Ook heb ik mijn kaart kunnen uitsluiten aangezien ze op een andere identieke notebook (met Win7 32 weliswaar) gewoon herkend wordt en aangezien een andere ID-kaart ook niet herkend wordt op mijn pc.

Ter info: vorig jaar had ik nog Vista x64 en toen ging alles wel vlotjes.

Suggesties? :sad

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een ingebouwde RICOH Smart Card reader, die verondersteld wordt dezelfde driver te gebruiken als de Media Card Reader dat een ander ingebouwd slot heeft en dat wél SD-kaarten, MS Pro Duo-kaarten accepteert.

This package contains the Ricoh Media Card Reader Driver for the supported notebook/laptop models and operating systems. The Ricoh Media Card Reader driver provides support for the following media: Memory Stick, xD-Picture Card, MMC, SD, and SmartCard.

Verder wordt ie toch ook verondersteld te zijn met Microsoft Windows 7 Professional (64-bit).

Als het niet anders kan heb ik eventueel nog een externe kaartlezer ter beschikking, maar ik had toch gehoopt deze lezer aan de praat te krijgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.