Ga naar inhoud

probleem bij het verder gamen over een aangekocht spel

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

als ik een level verder wil gaan geeft de computer een fout aan waardoor het spel stopt en in het opnieuw opstarten van de computer geeft hij een foutmelding ivm corefoundation.dll. Hoe los ik dit op? Heb het al geprobeerd met CCleaner - Optimization and Cleaning - Free Download. Maar geen enkel effect. Wat nu te doen? Grtz

Geplaatst:

Wel hij geeft een fout die kan verzonden worden. En als ik dan later opnieuw mijn computer opstart geeft hij een corefoundation.dll als missing error. Moet ik dit downloaden?

Geplaatst:

geraak niet op die site

---------- Post toegevoegd om 11:51 ---------- Vorige post was om 11:50 ----------

nu wel. Zal het nu eerst proberen

Geplaatst:

bij het uitvoeren gaf het de foutmelding "LdrGetPocedureAddressEx niet vinden in dll bestand Nldll.dll"

---------- Post toegevoegd om 11:58 ---------- Vorige post was om 11:57 ----------

is nu wel aan het scannen en heeft een hoge schade niveau weer. 166 fouten.

---------- Post toegevoegd om 12:00 ---------- Vorige post was om 11:58 ----------

bij uw onderstaande bijlage wordt terug een foutmelding weergegeven "de gecomprimeerde map is ongeldig of beschadigd"

Geplaatst:

Als je het bestand hebt uitgepakt dan selecteer je corefoundation.dll met de rechtermuisknop en selecteer je copieren.

Ga nu naar de map c:\windows\system32 en daar klik je weer met de rechtermuisknop en kies je Plakken.

Herstart nu de PC.

Een .zip file is geen bestand om uit te voeren maar moet je uitpakken met bv. Winzip of 7Zip.

Geplaatst:

sorry hoor maar wat bedoel je met "Als je het bestand hebt uitgepakt "

---------- Post toegevoegd om 12:14 ---------- Vorige post was om 12:13 ----------

ik heb het gedownload zoals je gezegd heb in system32 maar vind het niet terug

Geplaatst:

Je download het bestand naar de download folder of het bureablad.

Daar klik je met de rechtermuisknop op het bestand en kies je voor uitpakken.

Eens uitgepakt ga je naar de nieuw gecreerde folder met dezelfde naam als het gedownloade zip bestand.

Nu klik je met de rechtermuisknop op corefoundation.dll en kies je voor copieren.

Als je dat hebt uitgevoerd ga je naar de map c:\windows\system32 en in die map klik je op een vrije plaats weer met je rechtermuisknop en dan kies je plakken.

Ik hoop dat ik het zo wat duidelijk heb uitgelegd.;-)

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.