Ga naar inhoud

probleem bij het verder gamen over een aangekocht spel

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

als ik op cordfoundation.dll met de rechtermuisknop druk en alles uitpakken druk geeft het weer dat er geen bestanden zijn om uit te pakken. Heb al 3 maal computer heropgestart en nog altijd hetzelfde probleem

---------- Post toegevoegd om 12:30 ---------- Vorige post was om 12:29 ----------

dank u voor uw moeite. Zal het nogmaals proberen zoals je het laatst heb uitgelegd.

---------- Post toegevoegd om 12:32 ---------- Vorige post was om 12:30 ----------

heb het nu gedaan zoals je zegt naar bureaublad en dan uitpakken en terug dezelfde melding "er zijn geen bestanden om uit te pakken"?

Geplaatst:

windows xp. Vroeger vista maar heb het veranderd.

---------- Post toegevoegd om 13:36 ---------- Vorige post was om 13:30 ----------

telke male ik op alles uitpakken, na het downloaden. duw krijg ik steeds dezelfde melding er zijn geen bestanden om uit te pakken.

Heb wel mijn computer verzwaard videokaart en snelheid;

Geplaatst:

zal je op de hoogte houden als het gelukt is. Toch heel vriendelijk bedankt voor de moeite

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.