Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,

Als ik mijn laptop opstart, projecteert hij het opstartscherm van windows, maar zodra windows zelf opstart (lichtblauwe scherm), krijg ik geen beeld meer via mijn projectie.

Het icoontje bovenaan links van de beamer wisselt van connectie naar geen connectie.

De beamer is een SONY VPL-EW5, laptop werkt onder XP met een ATI Mobility Radeon 9600/9700.

Is er iemand die mij kan verderhelpen aub?

Alvast bedankt!

Groetjes

Geplaatst:

De laptop is ouder dan de beamer. Toen ik die beamer kocht, had ik al een andere laptop, dus heb ik dat eigenlijk nooit geprobeerd. Nu, jaren later, wil ik tv projecteren (die ik enkel kan binnenhalen via mijn oude laptop) en dat lukt dus niet. Ik heb wel geen problemen met mijn nieuwe laptop.

mijn aansluiting is als volgt:

beamer + vga-aansluiting + vga-kabel + verloopstuk van vga naar dvi + dvi-aansluiting op laptop

Wat ik ondertussen wel al heb geprobeerd en gelukt is, is het volgende:

beamer + video-in aansluiting met composite-aansluiting + composite-videokabel + verloopkabeltje composite naar S-video + S-video aansluiting op laptop

Maw zit die dvi-vga er voor iets tussen, samen met mijn windows?? maar waar??

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.