Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb alle stappen doorlopen, maar nog steeds niks opgelost. Het probleem stelt zich overigens enkel meer op de nieuwste netbook. De andere computers hebben een blijvende stabiele verbinding.

Geplaatst:

Ik begin te denken dat het probleem bij Telenet ligt.

Deze nacht eens de modem de hele nacht uit laten staan.

Hopelijk is het daarmee morgen opgelost.

Geplaatst:

Dat heeft geen zin om de modem van Telenet de hele avond uit te zetten.

Opnieuw opstarten kan wel zin hebben.

Daarbij werken er 2 computer wel en 1 netbook ook.

Welke netbook heeft een probleem?

Hebt je digirecorder?

Geplaatst:

Het is voornamelijk de HP Mini, maar ook af en toe de Acer. Ik heb nog niet echt lang op de gewone PC's gewerkt, dus het zou kunnen dat deze bij langer gebruik ook problemen hebben. IK probeer morgen eens enkel op die PC's te werken.

Ik heb een Digicorder. Ik kon daarmee vandaag wel gewoon opnemen. De opname starten via TV.be - je persoonlijke online TV-gids lukte niet (foutmelding) maar via de TV zelf lukte het wel...

Geplaatst:

Herstart de modem

Herstart de Dlink des-1005D en dat is een switch

Indien je ook powerline hebt dan deze ook even van stopkontakt en dan weer erop.

Zet de stroom van van digirecorder uit en wacht even en zet het terug aan.

Digirecorder start terug op.

Als het klaar is dan kan je op TV-gids klikken

Wacht even tot de grijze streepjes weg is

Druk nog eens en dan wordt het gele strepen.

Als alles goed gaat dan hebt je TV-gids

Geplaatst:

Het lijkt opgelost. Een uurtje intensief internet gebruikt, en niet 1 keer zonder verbinding gevallen. Ook de snelheid die de afgelopen dagen veel minder leek lijkt nu terug in orde.

Bedankt voor de hulp!

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.