Ga naar inhoud

netwerk doet het alleen in de veilige modes

webmere

Aanbevolen berichten

Nu er geen oplossing is, is het een idee om een upgrade naar windows 7 te maken om het probleem op te lossen. Is het mogelijk om de upgrade vanuit de veilige modus uit te voeren? Ik wil graag de programma's die ik nu gebruik behouden en niet alles herinstalleren. Mocht dit niet mogelijk zijn wil je me dit dan laten weten?

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Reacties 33
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Is er misschien een truc om windows Vista in zijn volledige modus op te starten? Dit was voorheen nog wel mogelijk al hoewel met de beperking dat het netwerkcentrum niet meer functioneerde. Ik heb van Dell de installatie dvd, is het mogelijk om alleen het onderdeel netwerkcentrum te herinstalleren dus zonder een volledige installatie te hoeven draaien?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hartelijk dank voor uw support. Vandaag heb ik een re-installatie uitgevoerd. Het netwerkcentrum werkt gelukkig weer. Alle programma's die draaiden zijn opnieuw geinstalleerd.

Jammer dat er geen juiste oplossing is gekomen voor dit probleem. Zou het toch een virus zijn geweest? we zullen er waarschijnlijk niet achter komen...

Met vriendelijke groet,

Johan (webmere)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nadat er een probleem was met met netwerk, is er een herinstallatie uitgevoerd. Alles ging goed tot dat er een windows update werd uitgevoerd van in totaal 76 updates. Na een paar uur installeren is de computer herstart waarbij er nu twee drivers worden gemist namelijk die van de ethernet controller en bus. Het is onmogelijk gebleken om de juiste software op te sporen. Is het mogelijk me nu met dit probleem te helpen?

Update veroorzaakt problemen.docx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het type is Vostro 400. Tot nu toe bij elke login wordt de melding gegeven dat de ethernet controller en de bus niet zijn geinstalleerd. Van Dell krijg ik geen support meer omdat de garantie tijd verlopen is. De computer is nu 3 jaar oud. Heeft het tot nu toe prima gedaan.

groet,

Johan / webmere

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het overstappen naar windows 7 wil ik uitstellen. Ik probeer het met Vista Business, daar is ook de her-installatie mee uitgevoerd.

Het gaat dus om drivers van Vista Business t.a.v. Ethernet controller en bus controller.

groeten Johan / Webmere

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.