Ga naar inhoud

Computer loopt vast na weergeven 'Acer scherm'

Melonz

Aanbevolen berichten

Hallo iedereen

Vorig jaar heb ik een Acer gekocht(Acer aspire M521), en nooit problemen mee gehad, tot gisteren. Ik starte hem op en kwam op een zwart scherm terecht. Ik raak nog tot bij het 'Acer scherm' waarbij ik kan kiezen om de BIOS te openen of het Boot menu (Del en F12). Na dit scherm komt er een volledig zwart scherm met een witte onderscore ( _ ). Dit scherm blijft ongeveer 2 seconden staan en daarna wordt het helemaal zwart. Het scherm blijft gewoon aan en valt dus niet in slaapstand ofzo.

Heb al uren gewacht maar hij start dus niet op. Ik heb hem al afgesloten van de stroom voor paar minuten en daarna terug aangesloten maar dit is ook tevergeefs(alhoewel het een paar dagen geleden wel werkte). Ook heb ik alle USB, muis, etc kabels eruit gehaald (behalve scherm) en daarna proberen op te starten. Dit werkt ook niet. Iemand nog ideeën?

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.