Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik probeerde deze nacht een bestandje te downloaden via torrents. Echter is het nu nog steeds niet binnen.

We kunnen dan het verhaal aankaarten dat er te weinig seeds zijn maar dat is in dit geval niet zo. Ik heb 200(688) seeders.

De snelheid staat echter tussen 18kB/s en 30kB/s af en toe eens een uitschieter maar niet om te zeggen van formaat.

Iemand die me hier kan uitleggen hoe ik die snelheid wel naar omhoog krijg. Want dit is natuurlijk echt niet te doen.

Geplaatst:

Het is een algemeen feit dat de meetse mensen traag torrents downloaden, torrents zijn dikels slechte kwaliteit de snelheid hangt af van de server en de upload snelheid van de seeders. Ik moet het doen met 2.3mb/s ( arme ik :D ).

Staan je porten geforward?

Wat is je internet abonoment? (1,5,20,30mb/s ...)

Heb je draadloos?

Is je download speed op 'no limit' gezet?

Mvg Tim

Geplaatst:

Het is opgelost. Nujah niet op men vriendin haar pc, maar bij mij loopt alles vlot. Geforward en met 28Mb/s gaat het als een trein. Of toch voor de betere.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.