Ga naar inhoud

ndis virus - internet verbinding weg

Gast Harry65

Aanbevolen berichten

• Reacties 33
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

dat zal helaas niet gaan, want ik kan niet online op die computer.
Inderdaad ... juiste, maar domme suggestie in jouw geval.

Proberen we de verbinding eens te bekijken :

Ga naar start -> uitvoeren

typ cmd druk op enter

typ ipconfig /flushdns en klik enter

Herstart de computer.

Laat dan even weten of er nu verbinding is ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, geen verandering. Werkt niet. Tot heden nooit enig probleem mee gehad. Tot deze virusmelding dus, waarna verbinding wegviel. Ik kan ook in de LinkSys "manager" geen instellingen veranderen of wat dan ook. Er komt niet eens verbinding met het modum.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Download en installeer Speccy.

Start het programma en er zal nu een logje gemaakt worden van uw systeem.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan " File - Publish Snapshot " en vervolgens bevestig je die keuze met " Yes ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien,kopieer nu die link en plak die in uw volgende bericht.

Indien het een laptop is dan onderaan de laptop het merk en type opgeven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

uitgevoerd en het gaat goed tot "yes" dan krijg ik melding "the server name or address could not be resolved". Heeft neem ik aan met de verstoorde internet connectie te maken? Ik ben zo vrij geweest om "File - Save Snapshot" te doen, en heb dus wel een log (met .speccy extentie). Wil je die hebben?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Download dit:

Download EVEREST Home Edition 2.20 - FileHippo.com

Start de programma

Bovenaan op Rapport / snelrapport / zuiver tekst

even wachten

Dan krijgt u een log.

Upload deze log.

Klik hier onder op meer optie

Scoll naar beneden

Klik op beheer bijlage

Klik op Basic uploader

Dan uploaden

Even wachten

Je ziet uw log.

Venster sluiten.

Reactie versturen.

Het downloaden kan je vanaf een andere computer doen en dan op usb-stick zetten en zo naar uw computer gaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Installeert deze lan-netwerkdriver

Sluit uw laptop aan met de netwerkkabel aan de router zodat je tenminste internet hebt.

Eveneens bij iemand anders downloaden en op usb-stick zetten.

Wat betreft draadloos netwerkkaart.

Volgens de log hebt je een usb netwerkkaart van Linksys.

Weet je type en nr het is?

Waarom gebruikt je de intern draadloos netwerkkaart niet?

Is het kapot?

Link naar reactie
Delen op andere sites

het gaat om een vaste computer. Berichten naar dit forum etc. gaan via mijn laptop die ernaast staat en wel gewoon internet verbinding heeft.

Draadloos Linksys compact Wireless G USB adapter WUSB54 GC versie 3. Heeft altijd feilloos gedaan, tot het virus. Sindsdien werkt dat niet meer. Stickje piept zich een slag in de rondte en lampje knippert, maar geen enkele verbinding. Ik kan in het manage schermpje van Linksys ook geen verbinding met modems krijgen of iets. Niks meer mee te beginnen.

Heb ik internet verbinding (op die vaste computer) nodig om dit virus eraf te krijgen? Gezien de hoeveelheid aan scanners en toestanden lijkt het een tough cookie te zijn?

Zijn er rigoreuzere maatregelen nodig/mogelijk?

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.