Ga naar inhoud

welk moederbord?

Aanbevolen berichten

hallo.

dit is mijn samenstelling. het is vooral bedoeld om te gamen.

http://azerty.nl/winkelmandje/winkelmandje/?legen=1&product%5B232753%5D=1&product%5B90497%5D=1&product%5B225309%5D=1&product%5B219321%5D=1&product%5B267466%5D=1&product%5B285082%5D=1&product%5B226358%5D=1&product%5B242577%5D=1

het budget is ong. 1080 euro.

dus welk moederbord moet ik pakken?

en als er nog iets kan verbeterd worden in de samenstelling hoor ik dat graag

alvast bedankt.

groetjes loetovic

aangepast door loetovic
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik raad aan om eerst je moeder bord te kiezen dan kies je je componenten en kijk je of ze er op passen...

Mvg Tim

Ps : mooie onderdelen lijkt een beetje op mijn pc. En overclock je procesor niet zonde van zo een krachte proscesor om hem instabiel te maken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik raad aan om eerst je moeder bord te kiezen dan kies je je componenten en kijk je of ze er op passen...

Mvg Tim

Ps : mooie onderdelen lijkt een beetje op mijn pc. En overclock je procesor niet zonde van zo een krachte proscesor om hem instabiel te maken.

oké

maar dat is nu geen optie meer om alles opnieuw te gaan doen.

ik had ook een moederbord alleen toen begon iedereen dat ik misschien wel triple channel moest kiezen, en anderen zeiden dat het niet echt nodig was. nu aan jou de vraag

maatk het erg veel verschil als ik triple channel ga doen? in plaats van wat ik nu heb?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Overclocken is op zich niet zo erg hoor, je kan inderdaad je processor instabiel maken, maar tenzij je extreem overklokt kan er niet veel gebeuren.

Bij deze samenstelling zou je best voor een Asus P7P55D-E moederbord kiezen. Goed overklokbaar, USB 3.0 en Sata600.

Wat betreft de behuizing, dit is wel een basic versie mét window. Je kan ook voor de advanced versie kiezen met window, dat kost je wel 20 euro meer. De advanced versie heeft een HDD dock bovenaan, extra fans, een videokaart houder en extra toolless montering.

Ik heb wel een andere =1&product[288021]=2&product[245830]=1&product[259627]=1&product[242577]=1&product[226358]=1&product[285082]=1&product[225309]=1"]samenstelling voor je gemaakt.

Verschillen :

• Moederbord : Asus P7P55D-E zoals hierboven beschreven.
  • Grafische Kaart : Tweemaal een GTX 460 van Gigabyte. Wat sneller dan een 5870. Ze zijn zelfs fabrieks-overclocked en zéér stil. Nvidia optimaliseert momenteel nog de drivers dus we kunnen verwachten dat de performance nog beter wordt. Het is de beste versie met 1GB geheugen.
  • Optische Schijf : De Lite-On iHas524. De beste DVD-brander momenteel verkrijgbaar.
  • Voeding : De CoolerMaster GX RS-750 watt. Niet bepaald een uitblinker, maar biedt genoeg stroom voor de twee videokaarten.

Kortingen :

- €5,- op behuizing

- €5,- op geheugen

aangepast door superjona
vermelding versie GTX 460
Link naar reactie
Delen op andere sites

Overclocken is op zich niet zo erg hoor, je kan inderdaad je processor instabiel maken, maar tenzij je extreem overklokt kan er niet veel gebeuren.

Bij deze samenstelling zou je best voor een Asus P7P55D-E moederbord kiezen. Goed overklokbaar, USB 3.0 en Sata600.

Wat betreft de behuizing, dit is wel een basic versie mét window. Je kan ook voor de advanced versie kiezen met window, dat kost je wel 20 euro meer. De advanced versie heeft een HDD dock bovenaan, extra fans, een videokaart houder en extra toolless montering.

Ik heb wel een andere =1&product[288021]=2&product[245830]=1&product[259627]=1&product[242577]=1&product[226358]=1&product[285082]=1&product[225309]=1"]samenstelling voor je gemaakt.

Verschillen :

• Moederbord : Asus P7P55D-E zoals hierboven beschreven.
  • Grafische Kaart : Tweemaal een GTX 460 van Gigabyte. Wat sneller dan een 5870. Ze zijn zelfs fabrieks-overclocked en zéér stil. Nvidia optimaliseert momenteel nog de drivers dus we kunnen verwachten dat de performance nog beter wordt. Het is de beste versie met 1GB geheugen.
  • Optische Schijf : De Lite-On iHas524. De beste DVD-brander momenteel verkrijgbaar.
  • Voeding : De CoolerMaster GX RS-750 watt. Niet bepaald een uitblinker, maar biedt genoeg stroom voor de twee videokaarten.

Kortingen :

- €5,- op behuizing

- €5,- op geheugen

oké. je geeft echt een goed advies erg bedankt.

maar waar kan ik dan wat op besparen.

er moet zo ongeveer 60 euro af ongeveer want ik mag niet veel meer besteden.

zou je misschien n samenstelling kunnen maken voor wat minder geld?

alsvast dankjewel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo, is =1&product[290728]=2&product[225309]=1&product[285082]=1&product[226358]=1&product[242577]=1&product[245830]=1&product[260614]=1"]dit al wat beter ? 1095 euro.

Ik heb de twee videokaarten veranderd naar de 768 MB versie.

oké

zijn die 2 videokaarten echt veel beter als die EAH 5870?en die drive, is het waard om die te kopen. want ik kijk dan bij andere optische drives, die soms dezelfde snelheden hebben maar veel goedkoper zijn? wat is er beter aan deze?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, die twee videokaarten zijn echt beter dan een 5870.

Die Lite-On is opmerkelijk betrouwbaarder en kan overweg met de meeste schijfjes. Het is de beste die je kan nemen.

Het spijt ons als het een wat laat antwoord is, we proberen alle vragen zo snel mogelijk op te lossen, maar momenteel is het erg druk in deze sectie ;-)

aangepast door superjona
Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.