Ga naar inhoud

Klant krijgt mail van con-collegas na download via onze webite

Gast madele

Aanbevolen berichten

Gisteren kreeg ik een telefoontje van een klant die per mail door con-collega's werd benaderd zonder aanvragen gedaan te hebben bij hen. Deze mails werden pas ontvangen nadat klant via een mail aan mij en een formulier op mijn site informatie bij mij hadden aangevraagd.

In de aanhef van de mail stond ook de voornaam genoemd van de betreffende klant. Heeft iemand nu toegang tot mijn mailbox, de formulieren op mijn site of is dit gewoon toeval???? Wat kan dit zijn?

Link naar reactie
Delen op andere sites

We kunnen eens kijken of er (mogelijk) sporen van inbraak op je PC te ontdekken zijn.

Download HiJackThis

Dubbelklik op HJTInstall.exe

Hijackthis wordt nu op je PC geïnstalleerd, een snelkoppeling wordt op je bureaublad geplaatst.

HijackThis zal openen na het installeren.

Klik op "Scan".

Er opent een kladblokvenster, hou gelijktijdig de CTRL en A-toets ingedrukt, nu is alles geselecteerd. Hou gelijktijdig de CTRL en C-toets ingedrukt, nu is alles gekopieerd. Plak nu het HJT logje in je bericht door CTRL en V-toets.

N.B. : gebruikers van Windows Vista en Windows 7 zullen eerst moeten rechtsklikken op HijackThis.exe en dan kiezen voor "Run as Administrator".

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.