Ga naar inhoud

Spelletjes pc

Aanbevolen berichten

mijn budegt is inderdaad 600 euro, besturingssyteem heb ik hier al liggen en assemblage wil ik ook wel zlf doen.

zou je eens een voorbeeld kunnen maken van een game pc onder dat budget? het moet niet verplicht bij alternate zijn, tmag ook bij azerty of zo.

alvast bedankt, cece1996

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 2 weken later...

Hier staat mijn samenstelling, ik raad je wel aan om nog even door te sparen, dan kan je wat upgrades uitvoeren, zoals van de i3 naar een i5 750/760, beter moederbord, en betere kast. Maar voor 600 euro is dit de samenstelling.

=1&product[290728]=1&product[259717]=1&product[259627]=1&product[80156]=1&product[225309]=1&product[284286]=1&product[252923]=1"]Samenstelling :

• Processor : Ik heb gekozen voor de lichtste processor van de nieuwste generatie, dat is de Intel Core i3 530. Die kan prima met games overweg, en je kan hem later altijd wat overklokken. Er zit een standaard-koeler meegeleverd, deze koelt prima maar is wat luidruchtig. Als je het een beetje stiller wilt houden kan je best een Hyper TX3 van 15 euro erbij doen.
  • Videokaart : De Palit GTX 460 768MB. Zéér goede kaart om mee te gamen.
  • Moederbord : De Gigabyte GA H55M S2H. Standaard bordje, enkele leuke functies, heeft plaats voor twee videokaarten, biedt ondersteuning voor de analoge VGA, alsook de digitale DVI en HDMI.
  • Geheugen : Kingston ValueRAM 1333Mhz DDR3 1.5v 4GB. Zoals de naam al doet vermoeden, is het 'value' kitje. Verder prima geheugenlatjes, mooie prijs, ik heb ze zelf ook, werkt prima.
  • Harde Schijf : De bestverkopende schijf van het moment, de Samsung Spinpoint F3 1TB, aan een belachelijk lage prijs.
  • Optisch : De Lite-On iHas524. Beste optische drive van het moment.
  • Behuizing : De Xigmatek Asgard. Mooie kast, lage prijs, toolless design... Voor een systeem van dit kaliber kan je dan misschien toch een kijken naar de CM 690 II Advanced.
  • Voeding : Een OCZ StealthXStream 600watt. Prima voeding, er is ondertussen al een opvolger, maar die prijs is wat hoger en deze doet het nog heel goed.

aangepast door superjona
Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.