Ga naar inhoud

Windows 7

Hans7

Aanbevolen berichten

• Reacties 31
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Je kan inderdaad geen XP over Windows 7 zetten niet zonder de schijf waar die op staat te wissen/formatteren.

Volgens mij is het zoiezo al niet mogelijk om te upgraden van XP naar Windows 7 dus het is gewoon een nieuwe installatie.

Als het een upgrade dvd is dan zit er ook gewoon een code bij en die moet dan gewoon gebruikt worden om Windows te activeren.

Zo niet dan zou ik toch is contact op gaan nemen met de persoon of het bedrijf waar die upgrade dvd vandaan komt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat kan dus niet, dat is ****. Upgraden kan sowieso wel, want het is een upgrade cd, en geen Full version. Er zit inderdaad een code bij, maar als ik die invoer staat er dat het een upgrade is... Dus moet ik eerst xp op mijn pc hebben staan...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is helemaal niet nodig om XP op pc te hebben.

Tijdens de installatie zal het wel naar XP vragen indien nodig en dan kan je cd van XP even in de dvdrom zetten tot windows dat ziet en dan terug dvd van windows 7

Keycode vindt je in de map achter een klever of zo ofwel aan de achterkant.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.