Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

De LAN is de enige verbinding.

Maar wat bedoel je hiermee precies?

Ga naar apparaatbeheer, selecteer de netwerkadapter en klik erop met de rechter muisknop.

Kies nu voor "installatie ongedaan maken".

Als je netwerkaansluiting op het moederbord zit, herstart je de pc om de drivers opnieuw te installeren.

Als het een apart inbouwkaartje is, herinstalleer de drivers met de cd/dvd van de fabrikant.

• Reacties 58
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

Laat dat maar zitten. Dat is een riskante procedure als je geen installatieschijf met drivers hebt.

We zullen eerst eens testen of je netwerkkaart nog goed is.

Ga naar start - uitvoeren typ cmd en druk OK.

Typ in het opdrachtprompt ping localhost -l 50000 -n 1000 en druk enter.

Nadien krijg je een overzichtje met het aantal verzonden pakketten, aantal ontvangen pakketten en het aantal verloren pakketten.

Kan je het aantal verloren pakketten in een volgend bericht plaatsen.

Geplaatst:

Ik heb de tekst eerst gekopieerd en geplakt om er zeker van te zijn dat de tekst klopte, toen werd er een foutmelding gegeven. Ook als ik de tekst zelf typte kreeg ik een foutmelding, in de bijlage staat een er een afbeelding van.

[ATTACH]5788[/ATTACH]

Internet.bmp

Geplaatst:

Dat neem ik aan dat ie stuk is, omdat ik eerst wel internet had en dus neem ik aan dat lan-netwerkkaart driver wel geïnstalleerd is. Wat moet ik nu doen?

Geplaatst:

Je kan naar de computerzaak gaan en daar een nieuw netwerkkaart laten plaatsen.

Zoiets kost niet veel.

Het hoeft niet bij een IBM computerzaak te zijn.

Indien de huidige lan-netwerkkaart van de moederbord is vraagt dan aan de computerzaak om in de bios de lan-netwerkkaart uit te schakelen.

Geplaatst:

Oke, bedankt. Kan ik er van uit gaan dat een nieuwe netwerkkaart het probleem oplost?

Nog een paar dingen, om misschien de situatie wat duidelijker te maken.

- Status van de verbinding: beperkte of geen internetverbinding.

- Als ik op 'probleem oplossen' klik van msn, wordt gateway offline weergegeven.

Ik weet alleen niet of de lan-netwerkkaart van de moederbord is.

Geplaatst:

Ik heb de log nog eens nagekeken en er klopt iets niet.

Ga naar start

Typ in uitvoeren dit: cmd

Typ nu achter > dit: ipconfig /all

Kan je de screen geven waar lan-verbinding staat. Eventueel scrollen.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.