Ga naar inhoud

Gastenboek

Aanbevolen berichten

Hey!

Het PHP-gastenboek heb ik gedownload van Download Ardguest , maar zoals ik al zei, ik zal het niet kunnen gebruiken, want mijn provider ondersteunt dat niet op zijn Windows server. Hij stelt me voor om een ASP-gastenboek te gebruiken, en zo heb ik er een gedownload op Smart Guest Book 2.0 - Live Demos/Optional Smart Guest Book Interfaces , maar daar ben ik nog niet me begonnen, want ASP lijkt me echt iets om niet aan te beginnen... Tenminste: ik weet niet hoe ik daarmee moet beginnen, en bv hoe spreek je zo een gastenboek aan om het "te zien" te krijgen....

Greetz

Jive1

Link naar reactie
Delen op andere sites

php heb je wel. Anders krijg je de volgende foutmelding niet:

Warning; fopen(ardgb18.dat)[function fopen]: failed to open: Permission denied in C:\...\index.php on line 314
en ook
Warning: fwrite():supoplied argument is not a valid stream resource in C:\...\index.php on line 420
en ook
Warning: fclose(); supplied argument is not a valid stream resource in C:\...\index.php on line 422
Het was steeds hetzelfde, maar telkens zei dat ding toch:
Thank you, your entry has been added. 
Please wait....

Dat zijn namelijk een aantal fouten die de PHP module genereert. En anders gewoon overstappen naar een betere provider die wel php ondersteund?

Maar ik ga sowieso even voor je kijken of ik hem wel werkend krijg.

Wat ook nog een optie is, is om je gastenboek ergens anders neer te zetten (niet op jouw eigen webruimte). Maar bijvoorbeeld te registeren bij een website die verschillende gastenboek maakt voor jou. Waarna je de code kan kopieren (javascript gaat dat zijn) of een frame plaatsen (wat weer minder is).

Groeten,

leroy

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.