Ga naar inhoud

Moeilijkheden met Outlook Express - e-mail

Jokke

Aanbevolen berichten

Sinds verleden week vrijdag werkt mijn e-mail zeer slecht. Probleem is ineens opgetreden. Ik verstuur een bericht en onmiddellijk daarop krijg ik een foutmelding : er zijn fouten opgetreden etc etc 0 van 1 taken zijn voltooid. Het desbetreffende bericht is bij het verzenden in "postvak uit" terecht gekomen.

Mijn berichten worden altijd onmiddellijk verstuurd zonder in postvak uit uit te rusten.

Ik krijg ook geen kopie van e-mail meer in "verzonden items" niettegenstaande dat deze aangevinkt is.

Erger, zaterdag, keek ik mijn verzonden items in en stelde vast dat "alles" verdwenen was. Niet meer terug te vinden.

Nogthans ontvangt de geaddresseerde het bericht- soms meerdere malen.

Ik heb ook de indruk dat reeds verwijderde berichten uit "verwijderde items" er terug in komen.

Wat kan ik hier aan verhelpen ?

Bedankt voor goeie raad.

PS eenmaal kreeg ik een foutnummer opgegeven : Ox800CCC0D

Krijg soms ook volgend bericht : berichten uit postvak uit zijn niet verzonden. Wilt U ze nu verzenden ja - neen

Dit is momenteel gestopt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kijk dan eens in je Prullenbak of daar eventueel mappen zitten die backups zijn van je OE. Ze hebben dan benamingen zoals Postvak IN.bak, Verzonden Items.bak, enz. Laat even weten of dit zo is ... en dan kijken we verder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.