Ga naar inhoud

Web mail van telenet

Aanbevolen berichten

Hallo

Zet alles nog eens op een rijtje.

Ik ga op de pc naar mijn telenet dan geraak ik binnen en kan dus alles wijzigen en de status zien van gebruik enz.

Kijk ik op TV kan ik inloggen en kan ik via mijn digibox mijn e-mail lezen

Kijk ik op mijn pc en vraag telenet WEB MAIL dan krijg ik een geel rechthoekje waar ik mijn telenet email adres invul + mijn wachtwoord. Wanneer ik op OK klik krijg ik gewoon het rechthoekje terug maar gaat mijn webmail niet open.

Volgens telenet moet er een probleem zijn op mijn pc daar op andere pc de webmail wel kan gelezen worden.Maar op de klanten dienst willen ze me niet verder helpen.

Heb weinig ervaring op dat gebied maar volgens hun moet het een instelling zijn

Ik heb ook de IE terug opnieuw ingesteld maar zonder resultaat

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Reacties 29
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Kan je een screen maken van het probleem die je hebt zodat we beter zicht hebben.

Screen maakt je door op ALT + PRT SCR te klikken.

Dan plakken in tekenprogramma en opslaan als jpg bestand.

Klik hier onder op meer optie

Scoll naar beneden

Klik op beheer bijlage

Klik op Basic uploader

Dan uploaden

Even wachten

Je ziet uw afbeelding.

Venster sluiten.

Reactie versturen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo

Ik heb gezien dat je een mailtje hebt gestuurd.Ik heb alles gedaan wat ik dacht(met mijn kleine kennis vanpc) te kunnen doen.

Ik ben begonnen met een nieuw WW te vragen bij telenet. Toen ik de test deed met telefoon bij telenet kon ik ook niet binnen geraken. Die persoon heeft dan een WW gegeven met allemaal hoofdletters om geen fouten te maken helaas negatief.

Ik heb op mijn pc en webmail op tv allemaal verwijderd en opnieuw ingesteld. Ook op IE met het nieuwe WW. Alles werkt perfect. Ook de inlog bij telenet op mijn pc om om mijn gegevens over dowload enz te bekijken werkt. En als besluit op andere pc 4 verschillende kan ik in mijn WEB MAIL.

Bij telenet sturen ze mij naar hun betaal lijn maar ik vrees dat ze daar ook niet veel wijzer zullen worden en het wel veel geld zal kosten.Zij beweren dat het iets technisch is maar wat is technisch . Een foutieve installatie door de fabrikant. Als leek heb ik het daar het raden naar.

Wie weet komt het toch eens op zijn pootjes.Maar toch bedankt voor al de moeite.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.