Ga naar inhoud

speedtouch loginprobleem

ward64

Aanbevolen berichten

Ik probeer mijn wii te koppelen aan mijn modem (speedtouch) maar ik heb hiervoor wat informatie nodig, zoals de WEP-code... het wachtwoord van de login voor de speedtouch klopte niet, dus heb ik hem gereset, voor de rest van die dag kon ik wel inloggen, maar geen websites openen, het internet werkte wel nog. de volgende dag, kon ik weer websites openen, maar niet meer op de speedtouch inloggen >_< de username en password die ik gekozen heb kloppen blijkbaar niet meer, ik heb ook via uitvoeren > cmd geprobeerd in te loggen, zonder succes. administrator/ blank, admin/ admin, guest/ guest ? werkten allemaal niet. na nog een keer te resetten kreeg ik net hetzelfde probleem. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen? ook een andere manier om aan de nodig codes voor de wii te komen zou handig zijn: WEP-code, MTU-waarde, verschillende IP-adressen heb ik nodig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Open uw browser en typt: 192.168.1.254

Wachtwoord leeg laten.

Hoe je het moet installeren staat hier

De nieuwste firmware = R7

ik weet heus wel hoe je op een speedtouch inlogd >_<, het wachtwoord en/of username klopt gewoon niet en om die firmwire te installeren heb ik ook wachtwoord nodig...

ik zal ondertussen nogeens resetten, en die firmwire installeren, misschien dat het dan terug werkt

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 2 weken later...

ik heb het probleem weten op te lossen (niet dankzij jouw hulp btw) ik heb de speedtouch gereset, en de wachtwoordbeveiliging al bij al afgezet. het probleem met de wii lag aan de beveiligingscode, die van de speedtouch was WPA, terwijl ik WEP gebruikte op mijn wii, gewoon in het geval iemand hetzelfde probleem heeft

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.